söndag 31/3

hej finisar, har ni haft en bra påskhelg?
jag har ju i princip jobbat hela helgen, men har faktiskt haft tid att hänga me kompisar också. ganska bra kombo förutom två dagar i bakfylla.
 
hade jättemys hos elin igår, det var vi två o freija. gjorde lite middag o myste oss, låg i soffan o kollade satc o käkade chips. väldigt skönt. det blev dock ändå sent typ i och med att klockan ställdes fram... så jag somnade liksom vid kvart över tre halv fyra haha. så oklart.
imorse vaknade jag o bebis av alarmet vid halv 11, så låg vi kvar o myste lite i min säng haha. jag hämtade upp frida på väg till jobbet o det var sjukt lugnt där idag. vi har haft rätt mycket personal under helgen o igår o i fredags var det ändå att göra, hänga upp o få ut nytt o städa plus att det ändå var ganska mycket kunder, men idag var det heelt dött. vi städade o fixade lite men friday o jag fick sluta vid tre, rätt skönt.
 
nu på kvällen har familjen varit nere hos mina kusiner. vi käkade pannkakstårta o spelade bingolotto typ. haha jättemysigt faktiskt. är helt slut så ska nog nana ganska snart, ska gå på stan o lite så imorgon. det är ju min första (och sista..) lediga dag detta lovet!
snodde bilden från elin. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0