söndag 24/3

åh, det var först idag jag reflekterade över att jag har vart ledig hela helgen. vilken lyx va!
låg kvar i sängen ganska länge imorse, sen gick jag ner o gosade med mami i hennes säng haha. efter det gjorde hon o jag o gunilla lite frulle me bacon o scrambled eggs o annat gatttt innan jag satte igång med plugget.
det  blev dock inte så himla mycket plugg för min del, har fått tillbaka mitt beroende för candycrush.... usch. hade ett uppehåll i nästan en vecka, men så kom victor o visa hur dåligt det gick för honom o då började jag spela igen och vips så är man fast, haha. deppigt.
 
jag har i alla fall vart en sväng på jobbet o hängt idag, trots ledigheten haha. man kan ju nästan tro att jag saknar det... inte nu i veckan, men under påsklovet har vi ju nyöppning! så då kommer det bli en del jobb. trodde dock att jag "bara" skulle jobba torsdag-söndag den veckan o det är en jävla massa timmar för på öppningsdagen jobbar jag tex 16 timmar. men nä, då ska jag tydligen jobba tisdag onsdag också och börja kl 7. asså va??? jag ville ju ha LOOOOOV! är bara ledig en enda jävla dag detta lovet... skulle inte jobba långfredagen heller men det ska jag nu. hatar när dom gör så :((( yeye. pengar.
var en på gymmet en stund också, körde igenom schemat jag o dynggopetter la upp i torsdags. kändes bra men det är ju verkligen asjobbigt. längtar till man börjar se resultat haha, min träningsvärk är ju inte nådig.
 
jaja. nu har mamsen börjat baka kanelbullar så jag tänkte gå ner o möla i mig nåra hehe. o ett glas mjölk till det, helvete va gatttt! puss på er kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0