onsdag 27/3

idag har vart en bra dag. och en dålig. mest bra hehe. hände inte så mycket i skolan, mer än matteprovet. alltså... kan haggan sluta göra så svåra prov? det är alltså inte bara jag som tycker det, utan typ majoriteten av klassen. det finns liksom prov som hör till boken men hon tycker ju det är kul att retas eller nåt för hon gör ju sina egna fula små prov. nä, hejdå med det!
 
efter provet slutade vi, då drog hannis o jag ner till stan o tröstshoppade lite. hehe. sedan åkte vi vidare till henriksberg o kikade lite på lokalen där osv, himla trevligt ställe. åkte nästan direkt till mamis jobb o sen åkte vi vidare till torget o gjorde lite kvällsshopping, aldrig fel hehe.
 
haha börjar typ få ångest inför lovet nu. ska jobba SÅ jävla mycket. imorgon ska vi ut, o så jobbar jag fredag. på fredag ska jag på krök, jobbar lördag. lördag hade jag tänkt ha krök hemma, men det blir kanske inte så för jag jobbar söndag haha. på onsdag äre en asball utgång som jag måste banga för att jag börjar 5.30. nästa fredag äre födelsedagskalajs för en killkompis ute o då slutar jag kl 9 på jobbet o börjar 10 dagen efter. alltså, living the nightmare typ. hahah tycker så synd om mig själv :((((((
hade inte suttit fel med en baileys banana colada o lite sol nu. fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0