måndag

hejjj på er!
 
har haft en jätteskön helg verkligen, inte gjort mycket alls. i lördags var det mellokväll hos elin med tjejerna o fredrik, himla gott. igår gjorde jag absolut ingenting, låg i min säng till klockan var 3 typ o degade sönder. sen kom kajsabajsa hit o käkade lite middag med oss, firade pappa lite. på kvällen drog jag till hanna o hängde med henne o vendela, catchade up lite oså. mys!
 
idag och imorgon har vi PA-dagar, vilket med andra ord innebär att man är ledig! haha sjukt gött. jag o hanna har dock suttit o pluggat hela dagen... ambitiöst av oss. skrivit lite inlämningar o pluggat lite matte, plus att vi fixade lite småsaker inför biljettförsäljningen för balen som börjar nästa vecka!
efter några timmar hos hanna drog jag till stallet, himla längesen jag var där nu känns det som. fick en häst som heter glenn haha, han brukar vara så jävla dampig verkligen så jag var aslack innan vi började för att min ridlärare alltid ger mig dåliga hästar nu för tiden, men det gick jättebra! han var hur fin som helst o aa allt gick jättebra. hoppas att det blir så nästa vecka med!
 
nu har ja kollat en film o lite så, ska snart krypa ner i sängen med min bok tänkte jag. imorgon kommer hannisen hit o vi ska fortsätta med vårat pluggande, så jävla duktiga :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0