måndag 18/3

heeejjjjj på er!!
har ni haft en bra helg? det har jag haft :) det har vart ganska mycket att göra på jobbet ifs men å andra sidan går tiden rätt snabbt då också. har fått mina nya fina personalskor också, det var skoj :)))
 
efter jobbet i lördags åkte jag ner till möttvik där några kompisar redan börjar fira frejsen som fyllde år. det var grill o sol o vin o mat o cigg o fina vänner, hur bra som helst med andra ord. vi satt i bastustugan där nere typ hela kvällen o hade det jävligt gött bara. freija o fredrik var sjuka i huvudet o badade hahha asså vem gör sånt? i mars liksom? nää fiiifan vad kallt!! jävligt bra kväll i alla fall, dock mindre rolig huvudvärk på jobbet dagen efter hehe.
 
idaaaag har jag vart i skolan hela dagen. en go håltimma gjorde att vi hann plugga lite historia o käka pizza till lunch, himla gatt vare. sen åkte jag till stallet o jag tror nästan att jag har fått en ny favvohäst. åå han är så fin o gosig o ååh vill ta med honom hem bara. allt gick jättebra idag verkligen o min häst va jättefin så det var roligt. älskar när det går bra haha!
nu har jag duschat o käkat o lite så, kollat lite hockey på tv osv. är så jävla frusen så jag funderar typ på att krypa ner i sängen med lite varm oboy o en bok, himla gatt. är fett otaggad på snöstormen som väntas komma... USCH.
haha yep. bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0