lördag 23/3

hejjhejjjj!
vilket härligt väder det är idag, gatt att ta en promenix eller nåt. schönt.
 
själv sitter jag inne o pluggar idag med hannis. vi hade myskväll igår me tacos o chirre o kola gladiatorerna o grejer, himla mys. gjorde också lite planer för en skojig grej. mer om det när vi vet mer helt enkelt.
japp. vi har suttit o pluggat sen kl 10 imorse, himla ambitiöst. gatt med matteprov nästa vecka! eeeh fast ne.
 
yeye. tror vi har pluggat klart för idag nu iaf. om en timma drar jag till stan me pappa o victor, vi ska på hockey! hoppas fan på vinst idag alltså... annars äre kört för frölundas del i slutspelet. men det blir sköjj me lite hockey oså, träffa lite kompisar o aaa myspys. ikväll får jag se vad som händer, ska antagligen hänga me lite kompisar :))
 
have a gr8 dayyy
min feina bror som blev lurad i radio igår... hahha hörde ni det?
länkar det annars ikväll eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0