lördag 16/3

idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min bästa vän 19!
grattttttis min fina vän!
 
ska dra till jobbet om en stund, börjar kl 12. gick dock upp kl 9 för att käka lite frulle o skriva klart ett arbete som ska vara inlämnat på måndag. är så arg på våra lärare, för dom kommer med nya instruktioner till detta arbetet typ varje dag. hur fan ska man veta om man har gjort rätt eller fel?! arbetet handlar om praktiken, och ska begränsas till fem sidor. alltså hur kan man skriva ett seriöst arbete som ska innehålla info om företaget med organisation, affäridé, mångfaldspolicy, problem och arbetsmiljö, sedan göra en fördjupning inom ett visst område PLUS skiva en slutsats o analys PÅ FEM SIDOR? herregud vad tänker dom med? sedan tänker dom också att man ska hålla en redovisning med powerpoint på TIO-FEMTON MINUTER och utgå ifrån arbetet. hur fan kan fem sidor text ta en kvart att läsa upp?! jävla jubelidioter.
 
japp, det var dagens aggressioner. eller inte riktigt. haha, jag var ju och tränade här om dagen. mamma tvingade mig att följa med henne på två styrkepass. igår hade jag träningsverk, trodde jag. jag kan knappt ha raka ben idag, helt seriöst. det känns typ som att mina vadmuskler är fem centimeter långa idag... DET GÖR SÅ ONT. sedan att jag inte kan sätta på mig en jacka för att mina armar gör så ont behöver vi inte prata om.
 
jaa annars då? haha nej men idag blir nog en bra dag. det kommer vara full fart på jobbet hela dagen, ta tre skor betala för två. efter jobbet åker jag bara hem o byter om för att sedan dra på krök till frey. blir nog perfff tror jag!
hahaha p åfreijas födelsedag förra året. herregud, bra kväll. hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0