fredag 29/3

varför kan man aldrig sova länge när man har varit ute? eller vissa kanske kan men för mig är det fan omöjligt. hade kunnat börja jobba nu kl 10 idag för jag vaknade ändå kl 8. efter att ha sovit i nästan fyra timmar...
 
igår hade vi en sån jävla rolig kväll i alla fall. några tjejer från klassen började föra hos vendela innan vi drog oss in mot stan. planen var väl egentligen att typ dra till trädgårn haha men vi fastnade på chez hela kvällen. hade så jävla roligt där, fast jag vet inte riktigt vad jag gjorde. massa killkompisar var i alla fall där o vi hade så jävla roligt. som vanligt blir jag ensam kvar o inser kl halv 4 att alla mina vänner är borta o att jag borde åka hem för att jag ska jobba. haha seriöst, varför händer det alltid? står kvar med personer jag typ blir bff med under kvällen o sen bara vaknar jag ur min lilla bubbla o inser att jag är helt ensam. hahah sån jävla loner.
 
aa idag ska jag jobba i alla fall. 12-17 eller 18. hoppas på 17. efter det ska jag väl bara hem o byta kläder för att dra hem till frey o kröka där ikväll. himla treflight tror jag faktiskt.
jaja. ciaoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0