vi tar det från början

hej vänner, long time no see. har vart lite busy!
 
i måndags förra veckan började jag jobba. hade det ganska chill på jobbet men fan vad segt det var på ett sätt att jobba när vädret var helt fantastiskt. det är liksom det man har väntat på, o när det väl kommer står jag inomhus all day long. life's unfair. men det rullade ändå på bra hela veckan, så egentligen var det rätt lugnt.
 
i fredags var jag ledig, det var skönt. låg ute i solen hela dagen, fantastiskt fint. vid halv 9 på kvällen träffade jag alex i linné för att käka middag, men det blev inte riktigt enligt planen haha. kvart i 9 bestämmer vi oss för att dra på gyllene tider som började kl 9, så vi åker till scandic crown o möter upp en av alex vänner, sveper en flaska champagne o några shots o så springer vi till ullevi o köper biljetter. haha, vi kom dit typ kvart över 9 kanske, missade tre låtar. så jävla spontant verkligen, o det var så kul! o bra. haha så oklart men aa nä det var riktigt fint. efter konserten gick vi o käkade, sen åkte vi hem till alex.
 
igår jobbade jag hela dagen, o när jag hade slutat hämtade jag nisse o körde honom till en kompis o sen åkte jag till vendela. vi köpte mat o dega film o hade det jättemys hela kvällen, så idag körde vi en favorit i repris. himla mys. tänkte bjuda på lite bilder från det senaste :)
haha på väg hem från marstrand..
 
 
GLAD när jag fått reda på att valparna har fötts hihihi
 
med min favvis på marstrand i likadana tröjz
 
bebis får egen yoghurt i en skål till frukost
 
ASSÅ om 8 veckor är en av dom där små min! avlider
 
 
bar himmel med fina vänner
 
lökig cykeltur till jöbbet med nya glajjor
 

barnsligt rolig kväll på näsetskolan med hanna haha
 
ledig <33333
 
gyllene tider
 
morgonmys med min bebis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0