torsdag 18/7

hej kompisar, allt bra med er?
 
jag har egentligen inte haft så mycket för mig i veckan. typ inget alls faktiskt. känn ingen sorg var för övrigt hur bra som helst så den borde ni gå och se! verkligen jättejättebra. annars har jag typ legat i solen o myst. kollat på danska paradise hotel. haha är helt beroende av det, får jag en liten stund över så är det ph som gäller. fan, kan dom inte göra ett svenskt snart? tänker ju fan på danska nu.
aa igår var jag o fixade naglarna! ville egentligen inte bli av med mina fruitnails men är väldigt nöjd med dessa också :) haha jossan undrade vad fan jag hade gjort för alla var typ spruckna och skadade... misshandlade. på kvällen drog jag in till stan med frey o elin, vi satt vid kanalen en stund innan saris kom o så drog vi på bio, såg superman. inget att rekommendera.... haha asdålig verkligen.
 
idag har jag jobbat hela dagen. nu måste jag ta tag i mig själv o börja packa. imorgon kickar elin o jag till åland o kommer inte hem förrän nästa söndag så det är en del grejer som ska med. usch vad jobbigt haha, hatar fan att packa. yeye vi hörs! ska försöka slänga in nån update, annars får ni kika instagram twitter tumblr eller fejjan. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0