spadag

har haft en jättemysig dag med mami idag!
 
först åkte vi till läkaren med mig imorse. men "det är inget fel på dig, allt är helt normalt". aa men så länge det är normalt att ta hostmedicin i en månad men ändå inte bli frisk så visst. nää men dom kunde inte hitta nåt "värre" så det är tydligen bara att "sluta hosta". hahaha hon sa på riktigt till mig att det bara är att sluta hosta. ja ba eee okej men visst jag löser det! lol skitsamma.
efter det åkte vi i alla fall in till stan. kikade runt lite o shoppade lite o käkade lunch innan vi åkte bort till arken spa. där var vi i ganska många timmar o hade det hur gött som helst verkligen! badade i massa olika pooler, bastade, gjorde fotvård, gick på ansiktsbehandling, jag la mig och sov i en vattensäng med varma stenar o aa nä vi hade det jättemysigt verkligen.
 
och jag känner mig lite duktig, för jag kan stryka två grejer på min ångestlista. det ena är mobilskal för det köpte jag idag, o det andra är fixa o lägga upp bilder från bal o student o det har jag precis gjort. det känns fantastiskt! att listan fylls på med minst två punkter om dagen behöver vi inte prata om....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0