söndag

åh längesen jag kikade in här känns det som, men har haft så himla bra dagar verkligen!
 
i onsdags tog jag o freija bile till marstrand, degade beachvolleyn med massa vänner i regnet o hade jävligt roligt. vi var jättefulla när klockan var typ 4 haha himla fint. sen kom saris upp o vi mötte frida, så gick vi o fixade oss. vid 9 mötte vi upp nåra tjejer från min klass på shanti shanti o käkade middag o hade det jättetrevligt verkligen innan vi drog oss bort mot såsen där vi spenderade resten av kvällen. följde med alex o sov hos tor sen, det var skönt.
 
när jag vaknade i torsdags har jag typ aldrig mått sämre. var så sjukt bake att jag knappt visste hur jag skulle ta mig igenom dagen.. haha det var brutalt. vid tolvtiden fick jag skjuts till ludde på instön där freija frida ludde o henke var, så käkade vi pannkakor o lite så innan vi drog hem till göteborg igen.
 
i fredags var planen egentligen att dra upp till marstrand igen, men fick inte riktigt med mig någon o ville inte dra själv så frey saris o frida kom hit o så käkade vi middag o hade det gött hela kvällen.
igår morse hänkade jag mina päron i båten upp till marstrand o hängde där hela dagen. träffade massa vänner o hade det hur gött som helst, käkade lunch på maritime o kollade seglingar o köpte lite kläder. himla fin dag. bästa av allt var att jag äntligen fick åka med i båten som pappa har byggt! den gick heeelt fantastiskt!
 
på kvällen igår kom alex hit, så käkade vi middag o dega film o badade på kvällen. himla mysigt. idag har vi legat nere på bryggan i 5-6 timmar o degat i solen, badat o paddlat runt på surfingbrädan, ätit glass o haft det hur gött som helst verkligen. har lite smått ångest för att jag ska jobba i veckan... men det löser sig!
 
har inte hunnit lägga in bilder i datan än men här har ni två iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0