mystisdag

hejjj kompisar, wazup?
jag har ganska mycket för mig men ändå inte. fan, det är samma sak med min lista. har mycket att göra men skjuter bara upp allt istället. whatever!
 
idag har jag hängt med beatrix hela dagen. hon var jättebrun o äcklig för hon har vart i marbella en vecka. assåååå blir så avis. vill också åka nånstans. det får bli senare i så fall. jaja, vi har inte gjort så mycket egentligen. pratat o catchat up o bakat chokladmuffins o degat film. mys! nu på kvällen körde jag bort victors bil till freija så hennes pappa kan ha den, vi tar nämligen hans bil upp till marstrand imorgon! wiiiiii det blir skoj! så vi stannar där minst en natt men kanske längre, får se hur det blir med det.
 
nu ska jag sätta igång o packa ihop lite saker dårå. har fått en lista av min kära bror som redan är där på saker han behöver, till exempel hårtofsar o en hårborste. haha lol.
bebis har blivit exakt som sally var. sitta med vid bordet, vill ha mat hela tiden, kommer o sover hos en hela nätterna, mjauar o pratar med en o är med hela tiden. min lilla skrutt. på tal om djur så ska ju vi skaffa en ny hund o den föds antagligen i veckan! ååååååh hundvalp <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0