coming home

hej älsklingar!

har hunnit med en hel del sen vi hördes senast. onsdagskvällen på rockoff var riktigt jävla bra, typ som alla kvällar har varit i för sig men aa nä den var fantastisk. torsdagen var mindre rolig och vi tog det jävligt piano och la oss tidigt, för i fredags morse tog vi båten till stockholm!
var i stockholm över dagen o shoppade, käkade lunch o hade det trevligt. dock var det helt sjukt lökigt, typ 30 grader. freshhhh. köpte i alla fall massa fint hihi. på kvällen tog vi färjan tillbaka, åkte o hämtade upp hedda o började föra. drog en standard kino och det är i princip allt jag kan säga om den kvällen för jag minns ingenting. allt är svart... haha tjena snefyllan! elin räddade mig i alla fall o släpande mig hem, en väg som har 5 min vanligtvis tog 40 för att jag inte kunde stå. fint!

haha aa igår mådde jag ju inte så jävla bra. det var ett skämt. o när vi började kröka igen vid 8 på kvällen mådde jag fortfarande riktigt dåligt, så jag tog det ganska lugnt. nåt som däremot inte var lugnt var de vet dus spelning! hahaha Elin o jag stod längst fram o dom var så jävla bra. älskar de vet du.

yee o nu är jag på väg hem. sitter på bussen till stockholm. skulle tagit tåget hem, men alex är där så jag åker med honom istället. ska bli myyyys vi har inte setts på två veckor! lol.
aja vi hörs när jag är hemma i götet igen. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0