torsdag 7/2

hej kåmpisar, allt bra med er? :)
 
haha igår när jag kom till kontoret stod två tjejer från min avdelning i entrén nere vid huvudingången på banken. ja ba ee varför står ni här? o dom ba eee assååååå har du inte blivit informerad? ja ba asså eee nää vadåååå? dom ba joo men asså det kommer inte va nån på kontoret förrän kl 10 idag för vi ska på seminarium om cny (ny valuta för exprtörer och importörer att använda) ja ba eeee assåååå okej???? dom ba aaa men asså om du vill kan du ju följa med.
skoja, vi pratade inte så. men det var seminarium iaf om den kineskiska valutan och typ kommunistpartier i kina (????) o massa jävla tjat om kina o jag satt där o fattade ingenting, det var sjukt ointressant o bara massa kostymgubbar som stod o snackade i två timmar. nä usch. efter det hade jag i alla fall kommit fram till att jag absolut inte vill syssla med ekonomi i framtiden för det suger fan balle. ville också smälla till den som sa "kina" en gång till under den dagen.
 
idag började dagen med att jag började blöda näsblod när jag kom till kontoret haha. så jävla äcklig. sömnbrist maybe, i dunno. idag stack frugan till miami för att glida runt på en kryssare i västindien den kommande veckan. lite lagom avis så. i samma sekund som hon lyfter från landvetter går jag ut o ska träffa frida för o käka lunch o springer på en person som jag verkligen inte hade väntat mig att träffa. hahaha asså.... nää varför händer det? hahaha orkade inte. har haft ångest hela dagen nu för att hen påminner mig om aa ett awkward moment helt enkelt.
 
japp. inte världens mest intressanta dagar kanske men har haft cpmycket att göra på praktiken. har inte ens hunnit spela harpan... deppigt.
hahahaha sånt här sitter jag o skrattar åt när jag är trött på jobbet. kinesiska exportörer. det finns en som heter shingxiang också hahahah. tycker att det är lite för kul, det bekräftar alla ens fördomar om att kinesiska bara låter shingshong. hahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0