tisdag 5/2

idag är en jävligt ovanlig dag, för jag är ledig ca 3-4 timmar mitt på dagen.
hahah vad hände liksom? tänker på jävlarna i min klass som alltid har såna här tisdagar att man slutar kl 12. det är första gången sen efter jullovet som jag åker hem o chillar nåra timmar efter praktiken, haha. självklart ska jag iväg till jobbet sen o jobba nåra timmar men aa det funkar väl det med. blir fan rastlös av att bara vara ledig. vad fan gör alla med tiden varje tisdag?!
 
idag var hon som är ansvarig för praktiken på skolan o hälsade på mig på praktiken. sköjj. nä men man sitter där med henne o sin handledare o allt är så jävla käckt o bra. haha min handledare o anne-louise kom på att dom typ gick i samma klass när dom var små lol. tjena mvg. skoja :p  har haft skitmycket att göra idag o hann typ bara med hälften för att käckisen kom o hälsade på så jag har jättemycket att göra imorgon med. nackdelen med korta dagar...
 
yeye. nu ska jag försöka hitta på nåt att göra här hemma tills jag ska dra. skoj. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0