tisdag 26/2

hej finisar, allt bra med er?
jag mår jättebra, är dock lite trött. men på fredag drar jag som sagt till dubai så jag ska inte klaga så mycket. kan sova ut o vila upp mig inför skolan en hel vecka i solen, det kan liksom inte bli mycket bättre.
 
idag åkte jag till mamis salong efter jobbet o gjorde nya naglar! lite somriga fick dom allt vara den här gången. jossan la i ett nät också, vet inte riktigt om jag hade vat det själv men tycker inte att det blev fult haha så det får vara där nu. annars idag har jag provat lite balklänningar, fixat lite grejer i stan åt mig o mamsen o lite andra småsaker.
 
på tal om balklänning så är det ju så jävla ångest... vill ju ha en som känns helt rätt. har hittat en som jag faktiskt har här hemma nu o den är ju jättefin verkligen o den är väldigt jag, men tänk om jag hittar nån bättre?! har provat 5-6 olika o detta är ändå den bästa, men tänk ändå om man hittar nån bättre om två månader? då är det liksom hejdå med dom pengrna... haha. nej, det blir säkert bra. det kommer det bli. nu ska jag bara hitta skor o clutch o komma på nån fin uppsättning så äre klart. japp. lättare sagt än gjort...
 
yeye, puss på er!

Kommentarer
Postat av: frieja

lägg upp en bild på den!!

2013-02-27 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0