söndag 10/2

halli hallå, wazupppp?
 
jag har nyss käkat lite middag. höll fast väldigt starkt vid att jag ville ha sushi idag haha så jag fick sushi o mamsen lagade annan mat till sig själv för pap o vic är inte hemma för tillfället. ska hoppa in i duschen o lite så nu tänkte jag, är fan helt slut.
 
har som sagt jobbat hela helgen. 12-18, har inte hunnit med så mycket annat faktiskt haha. igår kväll degade jag mello o en film, deckade vid 12 o sov till halv 11 idag. samma i fredags typ, men jag känner mig ändå helt sjukt jävla trött både fysiskt och psykiskt. hade vart välbehövligt som fän med ett degigt lov nu utan några planer alls utan verkligen bara kunna vara hela dagarna utan massa tider att passa. men icke! tror att jag jobbar varje dag hela lovet utom söndag nästa vecka typ för då sa jag att jag ville vara ledig haha. ångrar alltid lite när jag säger att jag kan jobba så mycket men man får tänka på pengarna haha. gick med på att jobba 06-22 när vi har nyöppning i april. alltså HAHAHA är det ett skämt?! 06-22?!?!?!? jag är fan dum i huvudet. sen jobbar jag typ 9-20.30 dagarna efter. hahaha är på riktigt dum i huvudet som går med på sånt. aja gjort är gjort.
 
nu ska jag hoppa in i en varm dusch, har frusit hela dagen trots att jag jbbade med dubbla tjocktröjor och vantar haha. sen blire nog dega i soffan o nana tidigt. frulle på jobbet kl 9 imorgon, gatttttt.
pussis
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men aldrig så söt bild igen

2013-02-10 @ 20:32:09
URL: http://www.jenfas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0