onsdag 13/2

happy ledig dag!
helvete vad skönt det har varit att bara vara idag. mamma tvingade mig dock (såklart) att åka o fixa massa saker åt henne eftersom jag är ledig. kan hon inte fatta att när jag är ledig så vill jag vara LEDIG utan att åka runt halva stan o göra saker som hon gör när hon är ledig?
aa annars sov jag till 12 idag o efter jag fixade mammas miljontals grejer så kröp jag tillbaka i sängen o kollade lite serier. myspys.
 
har inte hänt så mycket skoj i mitt liv hittills mer än jbbet. fast det är ju inte så kul. ELLER JO! hahah vi var ju på nefertiti i måndags! hahha helvete, det var fan skitkul! hade bestämt mig för att ha en asbra kväll där o det hade jag verkligen. förade hos vendela med henne o emma o vi hade skitkul men var dyngraka på väg till stan o fick dra ett fyllekäk på vägen dit hahahha. bra början. träffade massa kompisar som är hemma över lovet o nåra från jobbet o haha aa nä det var askul. taxin hem med ida, jennifer o sara var också brutalt rolig av någon anledning haha, kanske för att våran chaffis va bäst. inte lika kul att jobba 7 timmar igår när det kändes som att tiden stod STILLA men jag överlevde ju det med tack vare cola o koffeinpiller o kexchoklad :)))
 
här får ni lite picsssss
 
haha hej fjårtsoffy. lägg aldrig upp denna på instagram igen lol
 
 
 
 
 
snodde två av bilderna från anna, lite bättre kvalle lol
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0