måndag 4/2

o så var det måndag igen. kan måndagar bara sluta existera..?!
 
igår hade jag världens bästa dag. herregud, ledig! en helt ledig dag utan några planer alls. kan inte beskriva lyckan, lugnet eller hur underbart det var. fan vad man uppskattar att vara ledig när man är van att jobba varje helg. låg i soffan med mitt duntäcke hela dagen, käkade ostbågar o kollade på filmer. bland annat the intuchables. åh vad bra den var! har man inte sett den ska man absolut göra det för den var verkligen hur bra som helst.
 
idag har jag haft en rätt chill dag ändå, men måndag är alltid jobbigt. posttomten var sjuk idag o jag fick för mig att jag kunde sortera posten idag o det kan jag säga att jag ångrade. 27 dhl-leveranser. hahaha ett skämt. man ska stämpla o öppna o stämpla o kopiera o häfta ihop o sortera hit o dit. så jävla krävande.
efter praktiken drog jag till stallet o var två sekunder från att på riktigt vända och åka hem igen när jag såg att jag hade fått samma jävla damphäst som jag precis har haft. tänkte verkligen åka hem, men så sa en tjej i min grupp att hon kunde byta med mig idag så jag stannade o allt gick bra.
 
när jag kom hem blev jag så arg o besviken för att mamma hade lovat mig pannkakor till middag men gjort nåt annat äckligt så jag började gråta. hahah sån jävla barnunge är jag ibland. nu sitter jag här o är hungrig o väntar på att top model ska dra igång. yep. ha de gott kåmpisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0