måndag 25/2

åhåhåå, lön idag! känns hyfsat skönt att casha in nästan 9k!
 
min helg har varit både bra o dålig. mest bra. jättebra faktiskt, haha. jobbade hela dagen i lördags o tiden gick så jävla fort. trodde jag hade jobbat en halvtimma när klockan var halv två, sen var klockan kvart över 2 o helt plötsligt var klockan halv 5 o jag fick gå. helt underbart! åkte dirr hem till hanna där hon o vendela var. vi käkade lite o fixade oss o krökade lite innan vi drog till emma. där var vi hela kvällen på en sjukt rolig hemmafest. kände inte så jättemånga men en del av dom gamla 92orna va där så det var skitkul.
ramlade in här hemma vid halv 4-4 nångång o då är allt svart. hahah men victor hade tydligen filmat mig när jag krälar omkring på golvet o asgarvar o ropar "jag är så jävla full". hahaha bra kväll!
 
igår blåste jag 0,62 när klockan var halv 12 på dagen. hejdå bilen! haha mamsen fick köra mig till jobbet o jag vet fan inte hur jag överlevde men på nåt sätt gjorde jag ändå det. kom hem o kraschade i soffan med en påse chips o där låg jag i princip hela kvällen. mamsen o jag frgade ögonfransar o vaxade benen också, vi drar ju till dubai på fredag så det kan ju va skönt o va lite freshhh.
 
idag har dagen gått sjukt fort på praktiken o när jag kom hem åkte jag o solade. nu försöker jag ladda in lite grejer i datan från telefonen för att minnet är helt slut men det går sådär. yeye.
vi hörs i veckan bebbes :*
fock nästan glädjetårar i ögonen när mamma kom hem med detta igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0