måndag 18/2

shit vad längesen det känns som att jag skrev här... det var ju bara i fredags.
mådde ju inte så bra då men drog till jobbet ändå. när jag kom dit kollade min chef på mig o ba hur mår du egentligen idag sofia? ja ba eee inte så jättebra faktiskt men det går nog över. hon ba nej. jag stryker dig idag och imorgon så får du åka hem o bli frisk, jag ser ju att du mår jättedåligt.
 
det var sant. älskade min chef i det ögonblicket för jag mådde verkligen riktigt dåligt. åkte hem igen o insåg att jag hade feber o allt o det blev fan bara värre. har legat död i soffan o sängen helgen typ, det har känts som en evighet. har mått så jävla dåligt, har haft ont överallt i hela kroppen. fyfan vad jag hatar att må så dåligt. victor kom till exempel upp med en colaflaska, 1.5 liter. jag kunde inte lyfta flaskan o hälla upp ett glas för att jag var så svag i kroppen... haha låter som ett skämt men det är sant. så jävla hemskt.
 
igår på kvällen började jag i alla fall känna mig bättre o idag när jag vaknade hade jag bara lite ont i halsen så jag drog till praktiken. det var rätt skönt att göra något, o detta är näst sista veckan. får ta vara på tiden där! hahaha för övrigt hade jag (som vanligt) ganska kul åt pensionärsgänget på lunchen. det var så mycket skandal på allt verkligen. ulla-britts dotter hade gift sig i smyg. krister trodde på ufo:n. fel låtar gick vidare i mello. haha nä stackarna det var fan inte mycket som var rätt idag. önskar att jag kunde filma dom för dom är så omedvetet roliga. orkar inte att jag inte kan dela det med någon...
 
yeye. bangade stallet idag, känner att jag vill bli frisk på riktigt nu. ett immunförsvar önskas!
 
 
hahaha har såna roliga konversationer med min bror på sms nu för tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0