lördag 23/2

good morning sunshines!
 
h ar haft en rätt stressig vecka med mycket jobb o lite tid över, men det är väl så det brukar se ut nu för tiden haha. veckan på praktiken har i alla fall varit jättebra! haha har haft så jävla roligt åt alla där, det är som att jag är med i serien kontoret på tv4. hahaha asså.... så jävla roligt. till exempel kröp krister runt på golvet här om dagen o plockade upp häftstift samtidigt som han mumlade att städerskan är så jävla dålig. dagismammorna har haft akuta kriser på dagis, den ena ungen har vart prickig o den andra har spytt o den tredje vettefan men det är alltid så mycket problem för dom. kostymgubbarna har också haft lite jobbigt med borttappade slipsar till lunchmöten osv. hahaha igår kom dock skönaste kommentaren på hela veckan. det har vart några från stockholmskontoret hos oss under veckan pga kundmöten osv, så igår säger en av dom: "aa jag måste ringa till ryssland nu för att försöka rädda en affär på 460 000 euro" så kommer krister, skönjävlen på 64 bast o ba: "orka mallorca som jag brukar säga"
hahahah man ba wtf?! hahah kommer sakna detta gänget.
 
igår degade jag hemma med bebis hela kvällen, myspys. idag ska jag jobba hela dagen, emelie kommer o hämtar mig om en stund. hoppas att dom har borrat klart golvet o fixat dom nya kassorna till idag. men det har dom säkert inte. det har vart ett helvete på IS i veckan haha för byggarbetarna har stått 10 meter från kassan o borrat upp golvet hela dagrna. har så mycket tinnituss o huvudvärk fortfarande bara för det. usch.
 
yeye, ikväll äre hemmaferre på g. blir nog sköjj!
vi hörs babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0