lördag 2/2

åååh vilket härligt väder det är idag, blir så lycklig av sånt här.
 
igår gick dagen jättefort på banken vilket var skönt. gick därifrån strax efter tre o mötte upp massa fina vänner. vi satt på da matteo i viktoriapassagen, himla mysigt under värmelampor o filtar med lite varm choklad o så. mysig eftermiddag. när hanna slutade vid fem kom hon också förbi.
hannis o jag åkte hem till mig o gick en liten promenad med voffisen vi passar nu, sen gjorde vi tacos o degade framför teven hela kvällen. så jävla skönt.
 
idag vaknade jag vid 10 för jag trodde att jag skulle göra mat till hunden men det hade victor redan gjort, o jag kunde inte somna om men låg kvar i sängen o drog mig en stund. gjorde frukost o sen gick jag en lång promenad med voffis o handlade lite grejer på vägen. om en stund ska jag träffa malin som jag inte har träffat på evigheter. kanske blir en till liten prommis, man vill verkligen bara ta vara på vädret!
 
för övrigt är jag ledig hela helgen. känns fantastiskt men jag vet fan inte vad jag ska göra med min tid. gå promenader kan jag ju inte göra hela helgen. hade velat träna men jag har fortfarande ont i halsen så det får nog vänta till nästa vecka. har dock match imorgon men ställer nog bara upp om det är akut brist på spelare vilket det antagligen kommer vara haha...
yeye. puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0