fredag 8/2

finally friday som man brukar säga!
o nästa vecka är det lov. hade vart jävligt skönt att vara ledig en hel vecka o bara vara, sova o dega o inte göra nåt vettigt över huvud taget. MEN självklart ska jag jobba. varje dag. ångrar mig alltid när jag säger att jag kan jobba, önskar bara att man kunde vara ledig hela sitt liv ibland. å andra sidan uppskattar man att vara ledig nåt så enormt när man jobbar mycket så det är väl positivt haha..
 
efter praktiken idag drog jag till da matteo o mötte upp mina favvisar. satt o fikade o pratade o gottade oss nån timma, sen började några droppa hemåt. freija o jag stannade kvar i stan, gick runt o kikade lite o käkade en fett god nachotallrik på farellis till middag. anna kom dit o mötte upp oss o så drog vi vidare till flygarns o tog nåra glas. mucho trevligt.
 
jobbar hela helgen också så jag ska nog lägga mig snart. är ju så jävla trött all the fucking time. börjar undra om jag nånsin kommer bli pigg och känna mig utvilad igen haha. behöver fan semester från livet ett tag typ. yeye, åker ju till dubai om fyra veckor så jag har nånting att se fram emot iallafall :)))
nighty lovers :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0