fredag 15/2

hej sötisar, allt bra?
förutom att jag har cpont i halsen IGEN så är det väl bra. kan knappt svälja haha... asså orkar inte, har jag inget immunförsvar över huvud taget eller?? verkar inte så.
 
jobbade hela dagen igår, det gick rätt fort. mycket träning som skulle ut i butik o upp, massa nytt fint!! ska jobba idag med, även fast jag är sjuk. eller får se hur länge jag orkar men jag får väl ta lite ipren o halstabletter ska det väl gå bra hoppas jag. orkar inte ligga hemma o va sjuk o tycka synd om mig själv..
 
yeye. mina planer för helgen är inte så många. imorgon ska jag också jobba men får helt enkelt se hur jag mår. på söndag är jag ledig o jag hade tänkt träna o lite så men det verkar ju inte bli så. får ligga hemma o tycka synd om mig själv o försöka bli frisk till måndag då praktiken drar igång igen! bara två veckor kvar nu, herregud, skolångesten börjar komma krypandes. usch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0