understimulerad

har kommit på vad det har varit med mig det senaste. varför jag har känt mig så otroligt rastlös varje dag, även fast jag gör saker. jag är fan understimulerad. min hjärna har på riktigt inte fått tänka sen i maj. det känns som att jag inte har tänkt en enda vettig tanke sen innan studenten. visst att jag gör saker, typ jobbar osv, men det är liksom ingen utmaning någonstans. jag behöver inte tänka. det finns ingen stimulans över huvud taget i att stå och larma kläder en hel dag eller ta betalt av folk som handlar eller dricka kaffe och försöka få eleverna att göra det dom ska. jag behöver inte tänka! det är frustrerande. jag har inte ens läst en enda liten bokjävel sen i mars typ. blir så trött på mig själv samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag ska göra nu liksom.
understimulerad, visst, men vad gör jag åt det? ska fan åka på en tre månader lång semester snart. och innan dess en på två veckor. haha ironiskt nog är väl semester egentligen det sista min hjärna behöver nu... FAN vad jobbigt detta är. vet liksom inte vad jag ska ta mig till. tips tack?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0