torsdag 19/12

God morgon sötisar, allt bra?
Som ni kanske har märkt har jag tagit bort lösenordet igen. Det var ett tag sedan jag var på skolan nu och kommer antagligen dröja lite också eftersom det är jullov osv. Sedan åker jag ju iväg på min backpack om inte så länge.
 
Jag har precis käkat frulle. Daisy har stått nedanför och bitit och dragit i min morgonrock hela tiden, det tyckte hon var kul. Om en liten stund ska jag fixa mig lite smått och gå med Daisy till mamma. Sedan lånar jag bilen för att åka och vaccinera mig och fixa lite andra saker. Ska bland annat försöka hinna förbi farmor en sväng och lämna en julklapp och lite så, tede kommer hit också så vi kan catcha up lite innan jag drar och ikväll kommer antagligen Alex hit också. Fullspäckad dag helt enkelt! Ska försöka bli klar med packningen idag också... Imorgon jobbar jag hela dagen och på kvällen ska vi ha minijul här och på lördag åker vi liksom. Eeeeh stress.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0