tisdag 17/12

Varje dag jag skriver datumet här i bloggen tänker jag på hur fort tiden går och hur läskigt det är... Vill bara stanna tiden ett tag, tills jag känner mig redo att låta den börja ticka igen.
 
Igår hade vi avslutning i stallet och hoppade bana, det var skitkul! Förutom att jag ramlade av inte en gång utan TVÅ på samma runda haha. Hur lyckas man?? Haha hästen tvärvägrade och jag var på väg framåt, det kan inte sluta på annat sätt. Skadade mig inte eller så i alla fall och naglarna sitter också kvar så det var inte så farligt hehe.
På kvällen kom Alex och hämtade mig och kvällen och natten slutade i ett cryparty. KAN JAG BARA FÅ STANNA TIDEN TACK. Nä fan det är så jävla jobbigt. Går sönder lite för varje dag känns det som, vet inte riktigt hur jag ska klara av att inte träffa honom på tre månader. Det är så sjukt lång tid...
 
Aja idag sov vi rätt länge och när vi hade vaknat badade vi skumbad och myste innan vi käkade lunch. Sen körde han mig till mami och jag gick en prommis hem med Daisy. Nu har jag slagit in ett paket för jag ska ha julklappslek med tjejerna hos Elin ikväll! Men innan det ska jag iväg till frisören och bli fin :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0