söndag 1/12

IT'S DECEMBER!
haha asså hur sjukt... vart är julen liksom?! om tre veckor åker jag till mexico. innan dess ska jag till london, gå på teater, fira ett halvår (!) med alex och massa annat. det är lite smått sjukt.
 
igår var en layday. åkte til stan o träffade bea, vi tog varsin caesarsallad på bee. den är världsgod! sen chillade vi runt på stan en stund innan vi gick på hockey. dom förlorade matchen men vi hade himla mys.
på kvällen igår gjorde jag INGENTING. var ensam hemma med daisy, så vi låg o chillade i soffan o tog det fett lugnt, somnade vid 11 typ.
 
idag är jag pigg o fräsch igen :D ska åka till jobbet snart, carro kommer och hämtar mig. efter jobbet stannar vi kvar o fixar oss där inför kvällens julfest! förar o har det lite gött på jobbet tills alla har slutat. tror det kommer bli skitkul! förra året var grymt iaf.
aja, ha en bra dag! puss
klart man har två hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0