onsdag 18/12

Hej kompisar, haft en bra dag?
Jag har haft en bra dag, men den har varit ganska lång. Klockan ringde tretton minuter över sex och då var det bara att gå upp. Fixade i ordning mig lite snabbt och sedan kom Emelie och hämtade mig tjugo i sju. Vi åkte till jobbet i mörkret där det vankades julfrukost! Himla mysigt. Nästan alla var där, förutom extrapersonal som går i skolan eller har andra jobb. Vi var ungefär 20 stycken o hade jättemys. Efter frukosten hade vi även julklappsleken vilket alltid är kul!
Vid halv 10 var vi klara och jag åkte in till stan. Kom aldrig så långt igår nämligen så jag fick fixa det idag istället. Köpte en julklapp till Alex, hoppas att han gillar den. Kikade även efter något från mig och Victor till mamma ch pappa och tror att jag hittade en bra grej, men det får Victor springa och köpa på lunchen någon dag isåfall.
Mötte upp Elin och var hennes lunchsällskap innan jag rusade vidare till Vasa för att gå på lägenhetsvisning med Victor och pappa. AAH kan inte lägenheten bli min?!?!??! Om allt blir som det verkar får Victor tillträde till den när vi kommer hem från Mexico, alltså om typ två veckor. Så sjukt att han kanske flyttar hemifrån om mindre än en månad!!!! Stackars mamma och pappa, vad tomt det kommer bli här hemma i vår när jag också sticker...
 
Efter visningen körde pappa mig till mammas jobb och jag promenerade med Daisy hem i regnet. Nu har jag fixat ordning lite grejer som hon ska få med sig till Alex när dom ska passa henne under tiden vi är borta. Ska även försöka börja packa lite innan pappa kommer och hämtar mig.
Jaja, pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0