onsdag 11/12

Hej kompisar, hur är läget?
Med mig är allt toppen, dock lite stressad men det löser sig om nån timma. Idag har jag jobbat hela dagen. Tiden har gått rätt fort ändå så det har vart skönt. Ganska mycket att göra och då är det roligt!
 
Pappa och Daisy kom och hämtade mig vid 6 när jag slutade så jag kom ganska nyss hem. Och nu är jag lite stressad... Åker till London imorgon men har inte ens börjat packa och Alex kommer och hämtar mig om typ två timmar. Måste dessutom checka in oss till flyget och duscha osv.. yeyeye det löser sig. Victor lurade mig precis om att det var översvämning i London så jag blev livrädd. Haha asså han är så jävla oskön... På tal om honom. Igår fick vi reda på att han kanske får en lägenhet på Viktoriagatan i dagarna så eventuellt flyttar han hemifrån när vi kommer hem från Mexico. HUR SJUKT?! Men det är som sagt bara kanske. Jävligt sjukt om det är så...
 
Jaja nu har jag verkligen inte tid att sitta här, måste fixa allt. Får se ifall jag slänger upp något här under helgen, annars hörs vi i veckan. Eller på insta! Puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0