måndag 9/12

Åh, idag har jag inte gjort många knop. Imorse vaknade vi av mitt alarm vid halv 9. Var så jäkla trött... Det var ett jävla skämt att gå upp faktiskt. Alex körde mig typ i sömnen till mammas salong för att jag skulle fixa mina naglar. Det är ju sjukt jobbigt att gå upp men det är alltid värt det i slutändan, naglarna blir så sjukt fina! Idag gjorde vi lite somriga vintrernaglar. Färglada glitternaglar med snöflingor på. Som vanligt, jag älskar dom!
När jag var klar med naglarna åkte jag till torget och käkade lunch med Alex. Sen hämtade jag Daisy hos mamma och åkte hem med henne och sen har jag inte gjort så mycket mer.
Var i stallet förresten! Det var kul som alltid, vi hoppade idag och det gick jättebra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0