måndag 16/12

Idag har jag haft en mysdag. Legat i sängen med Daisy och lyssnat på poddar. Halvsovit, kollat på mina kläder och funderat över vad jag ska packa ner i resväskan när jag har packat upp allt från London. På lördag åker jag till Mexico. Den resan verkar, eller snarare sagt BLIR inte som planerat. Väldigt, väldigt tråkigt. Vi skulle åkt tillsammans med mormor och Lennart, mamma fick resan av mormor i 50årspresent. I onsdags fick Lennart en propp i hjärnan som kan jämföras med hjärtinfarkt fast i hjärnan så han får absolut inte flyga. Mormor mår jättedåligt och kommer antagligen inte heller följa med. Yep det suger verkligen....
Men. Livet suger ibland och det finns inte så mycket man kan göra åt det alla gånger. Mormor ville att Alex skulle få en av biljetterna och jag hade blivit jätteglad över det såklart men han får inte ledigt från jobbet så det blir inte så heller.
 
Nu ska jag ta Daysan på en prommis och sedan åka till stallet. Ikväll kommer min älskling och hämtar mig så vi kan sova med varandra. Det blir mysigt. Imorgon ska jag eventuellt vara idrottsvikarie på Ebba men det är inte 100 än så jag får se. Annars imorgon ska jag försöka ta mig in till stan och handla två julklappar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0