lördag 7/12

har inte riktigt hunnit kika in här i veckan, har haft mycket annat för mig.
i tisdags jobbade jag på skolan, det var kul som vanligt! på kvällen kom alex och hämtade mig. vi hann inte ses på typ hela förra veckan eller helgen så det var mys. vi skulle klä julgranen o lite sånt där men det blev inte riktigt av så vi får ta det en annan dag.
i onsdags var jag ledig, så vi sov jättelänge. när vi hade vaknat o gått upp åkte vi iväg och letade efter playstation 4 till alex men det fanns ingenstans. han vill ha något att sysselsätta sig med när jag åker haha.. sen käkade vi lunch o lite så, mysigt. på eftermiddagen/kvällen jobbade jag lite hos mamma, hon hade lite mingeljulklappskväll där. alex hämtade mig där på väg hem från jobbet också.
 
i torsdags och fredags jobbade jag 10-18 på intersport. ganska bra dagar måste jag ändå säga. eller lagom liksom. både torsdag och fredag kväll spenderades hos sara med fina vänner.
 <3
 
idag är planen jul på lisse, god middag någonstans och alex schulmans föreställning älska mig. tillsammans med min älskling eftersom vi firar ett halvår (!) imorgon. shit vad tiden har gått fort alltså
några av mina fina vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0