london

Åh, vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara hur bra vi har haft det. Allt har varit så himla fantastiskt bara. Det känns som att vi har haft en bubbla omkring oss som ingen har kunnat komma in i. Det har bara varit vi två i en fantastisk stad med god mat, dryck, härligt hotell och mysigt julpynt.
Alex har bara varit i London ett dygn innan så han hade inte sett så mycket av själva staden så vi turistade en hel del. Såg Buckingham Palace, Big Ben, åkte London Eye, gick genom Hyde Park till Harrod's, var på marknad i Notting Hill osv. Självklart slog vi ihjäl en del timmar på stan med shopping också men inte överdrivet mycket. Är dock väldigt nöjd med de få saker jag köpte. Vi var på musikal också! Såg Mamma Mia trots att båda sett den innan men herregud vad bra den är. Man blir så jäkla glad av den. Helt underbar!
 
Hotellet vi bodde på var helt fantastiskt bra, det gjorde en stor del av resan. Hotellrummet var jättefint med en enorm säng, det fanns en jättemysig bar i lobbyn, det fanns pool och jaccuzzi osv. Första kvällen beställde vi upp roomservice och käkade på rummet efter vi hade badat, det var verkligen så mysigt.
Vi har även träffat lite vänner som bor i London så det har vart jättekul. Det känns som att vi har fått lite av allt liksom. Härligt salongsberusade från kl 18 varje dag, väldigt fint.
 
En sak jag måste tillägga är maten vi åt igår. Alltså jag kan knappt förklara hur god den var. Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det... Vi var på Barrafina, en av världens bästa tapasrestauranger. Igår var vi där en halvtimma innan öppning vid lunch och två minuter efter dom hade öppnat var det fullsatt. Ska fan skriva ett eget inlägg om den restaurangen med bilder och så, tror inte ni kan föreställa er.
Säve wihoo
 
Utanför Buckingham Palace
 
Mysprommis i en park
 
Big Bennnnn
 
Julmys på gatorna
 
Musikal :))))
 
Myste runt på marknad i Notting Hill och drack kokosvatten ur en kokosnöt
 
 
Åt chips hehe
 
Drack champagne. Åh han är så fin
 
Träffade lite vänner på Piccadilly för att drinka och äta middag i Soho
 
Töntade oss såhär i varje taxi vi åkte
 
Ville ligga kvar i denna sängen föralltid igår
 
Men vi tog oss iväg från hotellet även igår för några sista aktiviteter
 
Typ åka London Eye
 
Och tönta oss lite till
 
Sen åkte vi till Soho för att få bord på Barrafina
 
Där vi åt den godaste maten i hela vårt liv, men som sagt mer om det senare
 
Min prins
 
Vi har verkligen haft världens bästa helg. Han gör mig till den lyckligaste personen på jorden varje dag. Vill aldrig vara utan honom <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0