julfest

hade en riktigt bra kväll igår! i alla fall till en början.
när carro och jag slutade vid 5 rullade vi in en spegel och började fixa oss. sen när alla var klara förade vi lite på jobbet innan taxin kom och hämtade oss. själva middagen var inne på lipp. vi fick sjuuukt god mat och dom som sjöng under tiden var jätteduktiga, så det var riktigt trevligt. sedan öppnade dom glow och vi gick ner dit, haha hade fett kul där! det är så kul med såna fester när alla släpper loss och verkligen har kul! så aa där hade vi riktigt kul innan vi bestämde oss för att dra vidare till park lane och spritluckan. hade inte jättekul där faktiskt, hade hellre stannat kvar på glow typ. vid 2 nångång ringde jag mamma så kom hon och hämtade mig, carro och emelie. SÅ snällt verkligen <33333
 
idag hade jag tid hos umo kl 11. sköjjjj. nää men skulle dit o få ett nytt recept utskrivet för mina p-piller. vill ju inte att dom ska ta slut i asien nån gång liksom. efter jag hade vart där åkte jag till mammas salong för att hämta daisy men så hade mamma en lucka så jag fick färga mina fransar och fixa mina bryn, himla gulligt.
annars har jag bara legat hemma och typ pratat i telefon idag. haha så oklart men jag har säkert spenderat minst tre-fyra timmar med att prata i telefon med folk. kul liv! japp.
har hunnit med en sväng till stallet också, det gick hur bra som helst så det var kul!
en bild från igår. har några till men har inte lagt över dom i datorn än så det kommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0