helgen

Har haft en himla bra helg!
I lördags träffade jag alex utanför lisse och vi spenderade någon timma där. Vi gick runt och myste och var ett sånt där kärleksfullt par man alltid hatar när man är där med kompisar och känner sig forever alone. Jag kände att jag var tvungen att göra det nu, har inte fått chansen på nitton år liksom..
Efter en mysig stund där tog vi oss bort till Linné och käkade på Hello Monkey. Efter en god middag där kilade vi ner till Draken för att se Alex Schulmans föreställning. Alltså... Den var så jäkla bra!! Ville verkligen inte att den skulle ta slut. Den var rolig och underhållande samtidigt som den var väldigt djup. Det var sista föreställningen i Göteborg men om man vill se den ska det visas en förkortad version på svt efter nyår någongång :)
När det var slut mötte vi upp Freddan och gick till Barabicu för några glas och innan vi åkte hem tog vi en sväng förbi Smaka också. Perfekt dag verkligen!
 
Igår hade vi en mysmorgon hos Alex. Åt krabbklor till frukost och drack mjölk. Väldigt udda kombination men väldigt gott. Alex åkte och dömde och jag åkte till jobbet där det var full fart hela dagen. Efter jobbet hann jag hem och byta om innan familjen + bebi åkte till Jungman Jansson för att käka julbord. ALLTSÅ! Godaste julbordet jag har ätit. Herregud, önskar att jag aldrig blev mätt. Så jävla gott verkligen.
När vi kom hem kunde vi typ inte röra oss så vi la oss i soffan innan vi förflyttade oss till sängen o somnade på två röda.
 
Haha vi kom på att Håkan spelade samma dag vi blev tillsammans och nu (dagen innan ifs) vi hade ett halvår. Många fina minnen till Håkan <3 Och sex fantastiska månader med min älskling. Vad hade jag gjort utan honom nu liksom?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0