way out west

alltsåååå wow har varit så bra! hade tre helt fantastiska dagar med mina babes, frey o elinpelin. vet nästan inte vad jag ska skriva, det har varit så jäkla bra bara. spelningarna jag tyckte var bäst var daniel adams ray, håkan, local natives, kendrick lamar och alicia keys. sedan var det ganska fett att se typ rodriguez och of monsters and men också, även fast dom spelningarna inte var så jätteballa liksom. är även fett nöjd med alla jag har sett på stay out west. eller aa, alla och alla, jag är fett glad att jag fick se shout out louds och urban cone. shout out louds spelade på gbg filmstudios i torsdags o det var jävligt nice. stället var verkligen fett o spelningen var asbra. älskar verkligen dom. i fredags var vi på liseberg o såg bland annat urban cone. gillade verkligen hur det var där inne, det var vid dansbanan o allt det vid gasten. riktigt nice! och fan vad bra dom är. ville aldrig att det skulle ta slut. i lördags var tappade jag bort frey o elin men jag hänkade alex o hans kompisar till annedalskyrkan där lune spelade och fan vad mäktigt det var alltså. dom var väldigt konstiga o det var ju lite sömnig musik, men riktigt mäktigt. sen virrade vi omkring o var på post o lite så, himla bra kväll.
 
japp, nu tänkte jag ge er en bildbomb istället!
chillade i SJs vip. ganska fett, man hade grym utsikt
 
lyssnade på ett dj-set o fick frulle på weekday
 
mina favvisar innan giorgio moroder!
 
glaoda i solen!
 
babylove and i
 
hängde i SJs vip igen, här under rodriguez
 
mucho folk
 
drack bärtzzzz
 
gött häng i öltältet under spelningar man inte orkade stå upp på
 
HÅKAN
 
urban cone <33333
 
hängde i bengans tält o kollade vinylskivor
 
tog foton inne hos metro
 
gjorde flamingotattoos
 
blåste såpbubblor
 
hängde med min älskling
 
åhåhå sötis
 
mina favoriter
 
 
 
o nu har jag faktiskt inte jättemycket mer bilder att visa. så det får räcka för stunden. puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0