torsdag

hej mina kära vänner, hur är läget?
jag mår bara bra, fast jag är lite trött. har varit trött sen jag kom hem i princip, o har inte sovit så mycket som jag hade behövt. har dessutom jobbat hela dagarna o gjort saker på kvällarna så aa. i natt sov jag i alla fall 12 timmar själv i min säng o det var helt fantastisk. vaknade kl 10 o låg exakt som när jag somnade, haha. somade om o sov till halv 12 sen... alltså hur skönt?! behövde verkligen det.
 
ja, har som sagt jobbat hela veckan. idag är jag ledig, hur skönt som helst. det kändes så brutalt att bara komma tillbaka till verkligheten direkt i måndags. men på ett sätt är det ändå skönt tycker jag, få lite rutiner o så. det har varit ganska mycket att göra så dagarna har ändå rullat på bra.
i tisdags träffade jag vendela efter jobbet, kollade film o degade o catchade up lite, himla mys. sen vid 12 kom alex o hämtade mig på väg hem från jobbet så åkte vi hem till honom o sov. igår innan vi åkte till våra jobb fixade vi lite saker på torget o aa sen vare jobb. planen igår var egentligen att dra till beerpongen på peacock men jag hade så jäkla ont i huvudet o var så trött, så jag hämtade upp sara så åkte vi till frida där hon o freija var så degade vi istället o hade det mys. längesen jag träffade mina brudzzz.
 
idag har jag inte gjort så mycket. sovit, lyssnat på lite poddar. skrivit mina tackkort från studenten (bättre sent än aldrig) o cyklat runt här i näset o delat ut till alla som bor här. nu blir mamma glad hehe. om nån timma kommer tede hit tror jag, så ska vi hänga lite. det blir mys. sen ikväll kommer nog alex hit efter jobbet.
 
aaaja pusspusspuss'
här får ni en bild från åland. ska lägga in alla mina i datan o ge er en fet picupdate snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0