torsdag 29/8

idag insåg jag att augusti typ är slut. fan vad fort tiden har gått den här sommaren, det är galet.
 
men jag har i alla fall haft en jättebra vecka, har ju vart ledig hehe. i måndags var jag med alex o calle på ikea typ halva dagen o köpte massa grejer till alex. haha asså dom två... aa det är en annan historia men där spenderades i princip den dagen.
i tisdags hängde jag med hannis hela dagen, vi käkade frulle här, degade lite film o låg ute i solen o så. himla mysigt faktiskt, och sjukt längesen. på kvällen rullade vi hem till werngren där hon hade lite födelsedagshäng me tårta o grejer för tjejerna i klassen, jättemysigt verkligen. och ja jag vet att jag fortfarande säger tjejerna i klassen men dom är tjejerna i klassen o kommer alltid vara även fast vi inte går i skolan haha.
igår hängde jag också med hannis, men på kvällen åkte vi bort till långedrags seglarkrog o käkade middag. sjukt trevligt, det borde man faktiskt göra oftare. och fan vilken god mat vi åt.... dör. o efterrätterna.... nä jag avlider. ska åka på jakt efter den glassen jag fick där igår, måste ha den. sen på kvällen igår kom alex, vi kollade suits o myste tills jag somnade hehe.
 
idag har jag faktiskt jobbat hela dagen o helvete vad tiden bara har sprungit iväg. hade lätt kunnat stanna till 8 idag utan problem, vi har så jäkla mycket att få upp innan helgen. leveransen kom väldigt sent idag också med tanke på mängden, så jag måste hoppa in o jobba imorgon med. lite synd för jag hade egentligen planer, men det löser sig på nåt annat sätt.
 
yeye, nu ska jag dega ner mig i soffan. puss bebisar :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0