torsdag

hej sötisar, wazup?
 
jag sitter här och är delvis uttråkad, delvis trött o delvis aktiv i en konversation rörande saras inflyttningsfest på lördag. är nog mest trött faktiskt.
har haft en väldigt skön vecka faktiskt. i tisdags var jag ledig. då var ag på gymmet, fixade nya naglar o på kvällen kom frida hit o vi hade ett riktigt gött häng hela kvällen o natten. riktigt fint. igår vare jobb all day long, sen en massage på mamis salong innan jag gasade vidare mot tede där vi hade lite catchup med tjejerna i klassen! tyvärr inte alla, men dom som var hemma i alla fall. vi käkade en god middag o spelade kort o skvallrade, himla bra kväll faktiskt.
 
imorse ringde alex vid halv 7 o väckte mig o sa att han skulle komma o sova hos mig. mys. han kom dirr efter jobbet o aa planen var ju att sova men det är lttare sagt än gjort när han hade hällt i sig massa redbull o kaffe hela natten. så det blev ingen mer sömn för min del imorse. fast vi hade ganska mys, låg o lyssnade på musik o kolla paradise hotel o bara va lite. sömnigt mysigt liksom. vid halv två rullade jag till jobbet o har jobbat hela dagen. har haft mycket att göra för vi har haft hockeydag. men det var kul! slutade dock mindre kul haha o jag fick följa med vakten inne på maxi o leta efter en person som hade stulit lite men vi hittade honom inte :/
 
yeye. nu ska jag snart bädda ner mig i min säng med lite hart of dixie eller idol eller paradise hotel ELLER michaela o dashas senaste podd. den är två timmar o jag vill verkligen lyssna, men risken att jag somnar ifrån är fett stor..
som vanligt lite löjligt kär i mina nya naglar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0