torsdag 15/8

hej sötisar, allt bra med er?
 
jag har vart ledig idag, det har varit heimla skönt faktiskt. imorse låg jag kvar i sängen nåra timmar me min lille bebis, hon har blivit biten på flera ställen o har tratt så hon får inte gå ut. himla mys när hon kommer o nanar med mig istället :)) kollade några avsnitt paradise hotel, haha asså är så jävla besatt av det. kollar jag för mycket en dag börjar jag typ tänka på danska... haha det är ju hemskt. har typ bara 25 avsnitt kvar o jag vill inte att det ska ta slut...
yeee annars idag har jag vart hos farmor o hängt en stund, hon blev glad. sen har jag (hör och häpna) varit på gymmet. det var inte igår alltså! har inte vart där sen innan studenten... hur sjukt? haha. aja, cyklar ju drygt en mil om dagen nu i alla fall så det är ju alltid något, men skönt att försöka börja komma igång med träningen igen.
 
igår efter jobbet kom alex o hämtade mig, så åkte vi o köpte sushi o sen gick vi på bio. såg känn ingen sorg, jag har ju redan sett den men alltså fan vad bra den är. helt fantastisk film, alla borde verkligen se den! oavsett om man gillar håkan eller inte, den är fantastisk. sen hann vi dra hem till honom en stund innan han skulle till jobbet. haha hatar när han jobbar natt, det är fett deppigt att sova själv...
 
yeye, nu ska jag sätta på några avsnitt paradise här. kanske lite hart of dixie också. har öppning på jobbet imorgon, men det är ganska mys. man får frulle o tiden går fort haha. jaja puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0