söndag

åh det var så jäkla trevligt hos sara igår! de flesta hade kommit dit vid 4 ungefär, då började det blandas drinkar o lagas mat o minglas runt. det känns som att det var fett längesen vi hängde så många från detta gänget, så det var verkligen hur kul som helst. anna o frida stod för drinkarna hela kvällen som blev sjukt lyckade! riktigt kul. tyvärr var jag så jävla bakis fortfarande så när klockan var 12 o vi skulle börja röra oss utåt åkte jag o elin hemåt istället. alex kom o hämtade oss, snelt.
 
idag åkte jag o alex hemifrån vid 1 för att hämta upp några kompisar, så drog vi till BK o sedan rullade vi vidare mot frölunda borg. jag o 10 killar, härligt! haha, slapp i alla fall ha på mig gårdagens klänning, det hade vart fett pin att komma lite halvuppstyrd till borgen med alla hans vänner mitt på dagen... nää alex lillasyster lånade ut lite kläder till mig, himla gulligt. vi var iaf på frölundamatchen, det var trevligt men ingen bra match direkt. dom förlorade på straffar.
 
när jag kom hem höll mami o gunilla på att laga mat, o så kom emelie ner så vi käkade middag o hade det gött i solen. nu tänkte jag hoppa in i duschen o eventuellt tigga lite skjuts bort till alex så jag kan lämna tillbaka chaqis kläder o sova med min älskling. är i princip ledig hela veckan, fett skönt faktiskt.
jaja, puss på er!
 
 
 
 
 
 

lånade två av bilderna från tea o amie :*
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amie

Vi måste ändra din design idag typ alltså! Skicka bild du vill ha som header så sköter jag resten, skicka inloggningsgrejerna också på sms eller fb! hahah

2013-08-28 @ 12:17:28
URL: http://Fames.se/Amiefaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0