söndag 4/8

o så har det blivit augusti... helvete vad tiden går! planen för denna månaden är i princip inget mer än jobb. är typ ledig en dag i veckan restan av månaden. fast inte veckan som kommer! nu ska jag bara jobba en dag, imorgon, sedan är jag ledig. på torsdag börjar way out west o det kommer bli riktigt nice!
 
aaa o jag har typ bara jobbat i veckan.. igår hade jag dock en fantastisk kväll. först kom saris o freija hit, så käkade vi middag o förkrökade med min o freijas bror. sen drog vi in till flygarns där hänget var så där fantastiskt som det bara är på flygarns när gustav o melkler spelar. det var riktigt längesen nu o fan vad kul det var. helt fantastiskt! efter flygarns drog vi till docks men jag drog aldrig vidare utan åkte hem. låg o brottades med min bror i typ 20 min om en påse ostbågar när jag kom hem, hahah vi låg typ o bet varandra. normalt jaoooo. jag vann iaf påsen men han kom o tog en näve, krossade den i sin hand o släppte det i min säng. TACK victor har inte alls gått runt o luktat ostbågar hela dagen...
 
har iaf jobbat idag o det var tungt. haha, men det gick ändå bra. nu har jag legat ute o lyssnat på michaela o dashas senaste podd en stund, ska hoppa in i duschen o sedan åka hem till alex o käka middag. myspys!
vi hörs babes :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0