söndag 18/8

shit, vet ni att skolan börjar i veckan? det är så mycket barn som kommer in o köper nya skolväskor o gympakläder o gympaskor o gud vet allt. det absolut sötaste är dom minsta som är typ 5-6-7 år som ska börja förskolan eller ettan, som berättar att dom ser mest fram emot fruktstunder eller att få ny fröken eller att leka i klätterställningen på rasten. haha, minns verkligen exakt hur det kändes innan jag skulle börja förskolan...
 
ye, har typ jobbat hela helgen. i fredags efter jobbet åkte jag till alex, så käkade vi middag hos honom o degade lite film o så, det var mys. igår var jag på jobbet i typ två timmar, hade så jävla ont i halsen o mådde så kasst att jag fick åka hem. orkade liksom inte öppna munnen för att prata med folk för att min hals gjorde så ont. då äre lika bra att åka hem o käka piggelin o ipren. på kvällen var jag inne i stan med mormor o kusiner o moster o käkade middag, det var himla trevligt. idag mådde jag mycket bättre när jag vaknade o bestämde mig för att dra till jobbet ändå, o det ångrar jag fan inte. FÖR HÅKAN HANDLADE AV MIG IDAG!!!!!  aaahhhh vi var så starstrucked. hahha, nä men alltså aa det var ball faktiskt. han är så härlig.
 
jobbar inte lika mycket i veckan o har massa skoj att se fram emot.
måndag: jobb o STALLET drar igång! wiiiiii har längtat hela sommaren
tisdag: ledig + att jag ska göra nya naglar :D
onsdag: jobb, massage o middag med tjejerna från klassen
torsdag: okej här fanns verkligen inget mer än jobb.
fredag: ledig o avskedsfest för en vän som flyttar till sydafrika
lördag: ledig o inflyttningsfest för saris!!
söndag: ledig, det räcker så.
en härlig taxiresa hem för nån vecka sen. har btw endast rökt en cigg på en vecka. vad hände där? bra soffy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0