sa ju att jag var uttråkad

smeknamn: soffy, soffan, soff typ haha
låt du lyssnar på när du är ledsen: ingen specifik låt men alltid ed sheeran, melissa horn och sen för att inte deppa ihop helt lite fin joshua radin
beroende av?
socker. och vänner
vad får du ofta komplimanger för?
mitt hår tror jag
brukar du skratta för dig själv?
hahah för ofta typ. tycker att jag är jätterolig.
vad står det i ditt senast inkomna sms?
då lägger jag över dom direkt så har du dom imorgon. tusen tack jag är så glad för din hjälp!! kram
från moster. hihi
har du haft sex idag?
ja
hur svarar du när det ringer?
beror på vem som ringer men oftast typ heeeeeeeeeej. haha
vem ringde du senast?
babylove aka tede
vad sa den du senast pratade med i telefon?
haha vi bestämde lite grejer om morgondagen
antal timmar i natt?
runt 6 tror jag
sov du ensam?
yes!
brukar du komma i tid?
är nog största tidspessimisten och kommer hellre 10 min för tidigt än 2 minuter för sent. så ja, jag kommer fan alltid i tid.
hur känner du dig nu?
trött o lite uttråkad
vanligaste färg på dina kläder?
svarrt och olika nyanser av vitt tror jag... rolig
vad tycker du om fötter?
hahaha... hade världens fotfobi för några år sedan men det har lugnat sig nu. tycker dock inte om nör folk pillar på mina fötter eller att pilla med andras fötter. tår är äckligt.
vad saknar du?
sommaren. den är ju fan över och det är fett deppigt
hade du en bra kväll igår?
jaa med mina klassisar <3
favoritdryck på morgonen?
juice eller oboy
när brukar du oftast gå och lägga dig?
beror på när jag börjar dagen efter
sysslar du med någon idrott?
ridning :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet?
vet faktiskt inte
har du spytt offentligt?
haha eeh ja
är du nöjd med ditt liv?
faktiskt väldigt nöjd för tillfället
är du bortskämd?
nej det kan jag inte påstå
vad gör du imorgon?
tränar. fixar grejer. träffar vänner. går på avskedsfest
vad är det värsta du vet?
oordning i diskmaskinen och kaviar tror jag
när grät du senast?
måste varit på åland haha
en speciell dag du minns?
STUDENTEN
vad skulle du göra om du vann en miljon?
resa
vad dricker du helst när du är törstig?
vatten eller cola
är du musikalisk?
lol kan spela blockflöjt
biter du på naglarna?
inte sen josefine kom in i mitt liv <33333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0