lördag 24/8

wäää idag är jag inte pigg. men det ska jag snart ändra på, ska ju på inflyttningsfest idag! lite lagom tacksam att den flyttades fram två timmar.
 
igår hade jag en underbar dag o en fantastisk kväll. ställde in de flesta av mina planer jag hade för dagen, la mig ute i solen o lyssnade på poddar. sen hämtade jag tedelicious o så käkade vi lunch o grejer, satt ute på altanen o gossipade nån timma innan vi tog tag i oss själva o började fixa oss för kvällen.
vid 6-7tiden kom hanna, andrea o vera hit så satt vi o förade tillsammans med mina föräldrar o gunilla, haha hur trevligt som helst! mamma o gunilla gjorde massa hotshots till oss också haha asså aa dom är fina. sen körde värra oss till kontiki där det var överraskningshejdåfest för en vän som flyttar till sydafrika. var där i nån timma o minglade med massa härliga vänner som jag inte träffat på länge, det var fint! sedan rullade vi vidare mot park lane o hade en pangkväll verkligen. hahah asså jag hade så jävla roligt, det var helt sjukt faktiskt. hela kvällen var underbar. hann med ett väldigt trevligt häng med mange schmidt ocks, jag o värra stod o sjöng glassigt med honom. hahha asså va? a en riktigt jävla bra kväll med mycket dans och världens bästa sällskap helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0