friday

åh, har nyss kommit upp på mitt rum efter en dag beståendes mestadels av jobb. imorse var jag inne i stan där mamma har börjat jobba på fredagar och fick en behandling. hon har precis gått en utbildning i att balansera atlaskotan, det låter så flummigt o jag vet egentligen inte riktigt vad det går ut på men det ska tydligen kunna bota tinnituss så jag var där o fick en behandling. man rätar även upp hela kroppen genom att balansera atlaskotan då, och jag hade typ 4 kilos felbelastning men efter behandlingen var den lika, haha så sjukt.
efter det drog jag i alla fall till jobbet o har jobbat hela dagen, det har vart massor att göra så det har varit kul! vi hade även tävlingar i butiken idag, en för personalen på golvet o en för oss i kassan. våran tävling var att värva 60 (!) nya klubbmedlemmar o då vinner vi två sverigelotter var o när jag gick klockan 19 hade vi värvat 62 så det var ju roligt haha :D
 
nu har jag degat hemma en stund, druckit två glas vin o ska byta kläder o lite så snart. om en timma eller något kommer alex o hämtar mig så ska vi käka o efter det ska vi se snabba cash! aaa riktigt trevligt. jobbar hela helgen också men tror det blir en del att göra o jag behöver alla pengar jag kan få så det blir bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0