bake-cake

haha, asså ibland undrar jag om inte jag är dum i huvudet. eller när räcker det liksom?
var ju som sagt på wow torsdag, fredag o lördag. var fett sliten igår, bake o hade typ ont överallt o va jättetrött o skulle bara sova. men så smsar emelie o säger att hon ska ta bilen till alberts avskedsfest, o då tänkte jag att jag kan följa med en stund. han ska ju trots allt vara borta i ett år. kommer dit, tar en bärs o vägrar utgång. 3 timmar senare är jag fullast på peacock o har hällt i mig säkert 10 shots o drinkar. hahah asså på riktigt, vad höll jag på med? hur orkar jag?
 
det var inte kul att vakna idag. ännu mindre kul var det att dra till jobbet. vet inte hur jag har tagit mig igenom denna dagen, har haft spyan i halsen hela tiden typ. haha asså fyFAN. nu får jag nog vara lite lugn ett tag, vila upp mig lite. jobbar mycket nu, ledig nån dag i veckan. det är bra, skönt att ha lite struktur på livet. japp. vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0